De Cultuur Loper
De Cultuur Loper
Over De Cultuur Loper
Deelnemers & Partners
CmK 2017-2020
Veel gestelde vragen
Scholing
Over Scholing
Uitgelicht
Agenda
Items
Verdieping
Nieuws
De Cultuur Loper
Contact
De Cultuur Loper
Over De Cultuur Loper
Deelnemers & Partners
CmK 2017-2020
Veel gestelde vragen
Traject
Scholing
Verdieping
Nieuws
Inloggen
intermediair & ICC'er
Toevoegen
Groep
1
Groep
2
Groep
3
Groep
4
Groep
5
Groep
6
Groep
7
Groep
8
Klik op
toevoegen
om te beginnen
Print als pdf
Weet je zeker dat je deze activiteit wil verwijderen?
1. Naam
2. Groepen
3. Indicatoren
4. Doelen
5. Disciplines
6. Domeinen
7. Activiteiten
8. Overzicht
Hier kun je een cultuureducatieve activiteit voor
Geen school gevonden.
invoeren. Het gaat hier niet om één enkele les, maar om een lessenserie of project (‘kapstok’ activiteit).
Na het invoeren verschijnt de activiteit automatisch in jullie activiteitenoverzicht.
Wat is de
naam
van de activiteit?
Wil je straks of later iets aanpassen? Klik dan op het potloodje naast het onderdeel.
Stap 2
Vink aan voor welke groep(en) is
bedoeld?
Groep 1
Groep 2
Groep 3
Groep 4
Groep 5
Groep 6
Groep 7
Groep 8
Overige
Terug
Stap 3
Je school heeft aangegeven dat in groep
aan de volgende gedrags-indicatoren wordt gewerkt (zie stap 7 voor de gekozen lijn).
Overige
Aan welke van deze gedragsindicatoren wil je werken met
?
Selecteer enkele indicatoren waaraan de leerkracht/docent gericht gaat werken met de leerlingen.
NB In de analyse van alle ingevoerde activiteiten kun je straks terugzien in hoeverre de indicatoren uit jullie lijn gedekt zijn door de ingevoerde activiteiten.
Terug
Stap 4
Zijn er andere doelen waar je met
aan wilt werken? Dit zijn de overige doelen waar je school aan wil werken in deze groep(en).
Vink de overige doelen aan waaraan je wilt werken met
.
Terug
Stap 5
Vink hieronder de disciplines aan die binnen
aan bod komen:
Vakoverstijgend
Erfgoed
RE1
RE2
RE3
RE4
RE5
RE6
RE7
CE1
CE2
CE3
OE1
OE2
OE3
OE4
OE5
OE6
OE7
OE8
OE9
OE10
Beeldend
Dans
Foto/film
Muziek
Mediakunst
Literatuur
Theater
NB De verdeling van activiteiten over de disciplines wordt meegenomen in de analyse van alle ingevoerde activiteiten.
Terug
Stap 6
Binnen welke domein(en) valt
?
D1: in huis
- De leerling verkent wat hij zelf
in huis
heeft en ontwikkelt zich als maker.
D2: met de culturele omgeving
- In interactie met zijn
culturele omgeving
ontwikkelt de leerling zich als deelnemer.
D3: uit de grote wereld
- In verbinding met kunst en cultuur
uit de grote wereld
ontwikkelt de leerling zich als publiek.
NB De verdeling van activiteiten over de drie domeinen wordt meegenomen in de analyse van alle ingevoerde activiteiten.
Terug
Stap 7
Voer hier een beschrijving van de activiteit in:
Hoeveel
tijd
gaan de leerlingen in totaal aan deze activiteit besteden?
Geen uren
1 tot 5
6 tot 10
11 tot 15
16 tot 20
21 tot 40
meer dan 40
NB Deze inschatting van de bestede tijd wordt meegenomen in de analyse van alle ingevoerde activiteiten.
Aandachtspunten
Terug
Stap 8
Hieronder vind je het totaaloverzicht van je activiteit. Ben je tevreden, dan kun je op toevoegen klikken. Mocht je nog wat willen veranderen, dan kun je door op het potloodje te klikken aanpassingen doen.
Groepen
Indicatoren
Doelen
Disciplines
Domeinen
Beschrijving activiteit
Tijd activiteit
Aandachtspunten
Terug
Toevoegen